Yükleniyor ...

Android Oyun Programlamaya Giriş - Abdul Kerim Fırat - Kodlab

%15
Android Oyun Programlamaya Giriş - Abdul Kerim Fırat - Kodlab
Facebook Twitter

Kodlab

: 9786055201654
28,00 TL 
  23,80 TL
4,20 TL (%15)
%15
Popülerlik
509

- Bu ürünü; kredi kartı, banka havalesi, posta çeki veya kapıda nakit ödemeli seçenekleriyle satın alabilirsiniz. 99,00TL ve üzeri siparişlerinizde Kargo Ücretsiz.

- Kapıda ödemeli siparişlerde sipariş tutarı gözetilmeksizin +5,00 TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir.

Bu ürün sepetinizde var
Miktar:
Mobil cihazlar, günlük ve iş hayatımızda kapsamlı bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni iş alanları doğdu. Bilişim teknolojileri alanında çalışanlar, bu ani ve büyük değişime hızlıca adapte olmak için adeta yarıştılar-yarışıyorlar. Tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de yazılım sektörünün önde gelen problemlerinin başında nitelikli eleman azlığı gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynağı ve kullanımına işaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabı hazırladık.

Bu kitapta 2D grafik uygulamaları destekleyen AndEngine oyun motoru incelenmiştir. AndEngine, Nicolas Gramlich tarafından geliştirilen açık kaynak projesidir. Kitabın yazım tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0’dır. AndEngine ile geliştireceğiniz uygulamaları tamamen Java programlama dili kullanacaksınız. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmalı ve temel Android programlama bilgisine sahip olmanız gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak geliştirilen birçok popüler oyun bulunmaktadır. Siz de 2D destekli oyunlarınızda AndEngine’i kullanabilirsiniz.


Andengine Oyun Motoru

Android SDK ve Emulatör Kurulumu

Andengine ve Box2D Kurulumu

Andengine Proje Oluşturma & Çalıştırma

Basegameactivity Sınıfı

Alan-Kamera Nesneleri

Camera Sınıfı

Boundcamera ve Camerafactory Sınıfı

Zoomcamera ve Smoothcamera Sınıfı

Scene (Sahne) Sınıfı

Camerascene Sınıfı

Engineoptions Sınıfı

Wakelockoptions, Touchoptions ve Diğer Sınıflar

Görüntü Oluşturma (Resim, Animasyon, Metin)

Texture Sınıfı

Textureregion Sınıfı

Sprite Sınıfı

Animatedsprite Sınıfı

Görüntü Objeleri

Line ve Rectangle Kullanımı

Menü Oluşturma

Metinsel Objeler

Buildabletexture Nesnesi

Font Nesnesi

Changeabletext Nesnesi

Multi-Touch Programlama

Dokunmaları (Touch) Yönet

Sensörler

Fizik Motoru

Body Sınıfı

Contact, Fixture Sınıfları

Joint, Revolutejointdef, Linejoint Sınıfları

Physicsworld, Physicsfactory Sınıfları

Physicsconnector, Physicsconnectormanager Sınıfları

Fiziksel Nesneler, Hız, Ağırlık ve Çarpışmalar, Eklem Oluşturma
Ürün Özellikleri
Yayınevi:Kodlab
Ürün Kodu:9786055201654
Sayfa Sayısı:304 sayfa
Yazar:Abdul Kerim Fırat
Boyut:15 X 21 X 2 cm
Basım Yılı:2015 2.Baskı
Kağıt Cinsi:1.Hamur kağıt
Kapak/Ambalaj:Ciltsiz Kapak
Kredi Kartı ile Ödeme
Visa / MasterCard ile
Anlaşmalı Kredi Kartları ile Ödeme/Taksit Seçenekleri

Aşağıdaki boşluğa resimde gördüğünüz güvenlik kodunu giriniz.

Doğrula

Aşağıdaki boşluğa resimde gördüğünüz güvenlik kodunu giriniz.

Doğrula

Ürün İade işlemlerinizi aşağıdaki şekilde yapabilirsiniz:

Ürünün adresinize teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde Müşteri Hizmetlerine başvuruda bulunarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

Ürünü iade etmek için, orijinal kutusuyla ve faturasıyla birlikte anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile Erdoğan Kitap Dağ.Paz.ve Tic.Ltd.Şti'ye göndermelisiniz.

İadenizin kabul edilmesi için, ürünün hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.

Daha detaylı bilgi için İade ve Değişim sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Ürün Etiketleri

%20
Raspberry Pi - Volkan Aktaş - Kodlab Yayınbevi30,00 TL   24,00 TL
%15
Matlab - Süleyman Çiftci - Kodlab35,00 TL   29,75 TL
%15
Web Tasarım Temelleri - Musa Çiçek - Kodlab35,00 TL   29,75 TL
%15
Hacking Interface - Hamza Elbahadır - Kodlab25,00 TL   21,25 TL
%15
Asp.Net Mvc5 - Veysel Uğur Kızmaz - Kodlab38,00 TL   32,30 TL
%15
Metasploit ve Penetrasyon Testleri - Abdulaziz Altuntaş - Kodlab28,00 TL   23,80 TL