Ahlak ve Ötesi - Paul Tillich - Elis Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 128.00 TL | 128.00 TL |
2 Taksit | 66.56 TL | 133.12 TL |
3 Taksit | 44.80 TL | 134.40 TL |
4 Taksit | 33.92 TL | 135.68 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 128.00 TL | 128.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 128.00 TL | 128.00 TL |
2 Taksit | 66.56 TL | 133.12 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 128.00 TL | 128.00 TL |
2 Taksit | 64.00 TL | 128.00 TL |
3 Taksit | 44.37 TL | 133.12 TL |
4 Taksit | 33.60 TL | 134.40 TL |
5 Taksit | 27.14 TL | 135.68 TL |
6 Taksit | 22.83 TL | 136.96 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 128.00 TL | 128.00 TL |
2 Taksit | 66.56 TL | 133.12 TL |
3 Taksit | 44.80 TL | 134.40 TL |
4 Taksit | 33.92 TL | 135.68 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 128.00 TL |
Havale / Eft | 128.00 TL |
Posta Çeki | 128.00 TL |
Kapıda Ödeme | 143.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bir yanıtla ilgili olarak sizi bilgilendirebilmemiz için lütfen oturum açın
Ahlak ve Ötesi - Paul Tillich - Elis Yayınları
Değer biçenden bağımsız mutlak değerler varsa, bunların mutlaklıklarının kaynağı nedir? Bunlar nasıl keşfedilecek, gerçeklikle nasıl ilişkilendirilecek ve onların ontolojik statüleri ne olacaktır? Bu sorular doğal olarak, değer teorisinin kaçınmaya çalıştığı bir duruma, bir varlık doktrinine, bir ontolojiye işaret eder. Çünkü değerler, sadece hakikate kök saldığı zaman, gerçeklikleri vardır. Onların geçerlilikleri ontolojik temellerinin bir ifadesidir. Doğrusu Varlık, değeri önceler, ancak değer varlığı tamamlar. Bu nedenle, mutlak değerleri araştırmasında değer teorisi, varlıktaki değerlerin kaynağının ontolojik temeline geri gönderir.Hikmetin bilgisi, ahlaki eylemin sebebi gibi sadece tek yönlü olarak düşünülemez. Çünkü o, kendi içinde kısmen ahlaki eylemin bir sonucudur. Bilge olmak için iyi olmak gerektiğinden, erdemlilik hikmetin bir sonucu değildir. Bu nedenle, bilginin erdemi yarattığını söyleyen Sokratesçi iddia, bütün bir kişiyi kuşatan bilgi olarak yorumlanmalıdır. Öyle ki, ahlaki bir akt ile birleştirilen bilişsel akt, daha çok ahlaki aktları ve daha fazla bilgiyi doğurabilir.
Marka:
Yazar:
Sayfa:
168 Sayfa
Kağıt:
2. Hamur Kağıt
Boyut:
13.50x21.00 cm
Basım Yılı:
Mayıs 2006
Barkod:
9789758774357