Anlaşmazlık: Siyaset ve Felsefe - Jacques Ranciere - MonoKL
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 108.00 TL | 108.00 TL |
2 Taksit | 56.16 TL | 112.32 TL |
3 Taksit | 37.80 TL | 113.40 TL |
4 Taksit | 28.62 TL | 114.48 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 108.00 TL | 108.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 108.00 TL | 108.00 TL |
2 Taksit | 56.16 TL | 112.32 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 108.00 TL | 108.00 TL |
2 Taksit | 54.00 TL | 108.00 TL |
3 Taksit | 37.44 TL | 112.32 TL |
4 Taksit | 28.35 TL | 113.40 TL |
5 Taksit | 22.90 TL | 114.48 TL |
6 Taksit | 19.26 TL | 115.56 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 108.00 TL | 108.00 TL |
2 Taksit | 56.16 TL | 112.32 TL |
3 Taksit | 37.80 TL | 113.40 TL |
4 Taksit | 28.62 TL | 114.48 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 108.00 TL |
Havale / Eft | 108.00 TL |
Posta Çeki | 108.00 TL |
Kapıda Ödeme | 123.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Anlaşmazlık: Siyaset ve Felsefe - Jacques Ranciere - MonoKL
Siyasete özgü olan şey yarattığı kopuştur; halkın ihtilaflı “özgürlüğü” olarak ortaya çıktığı vakit eşitliğin yarattığı etkidir... Siyaset, paydan yoksun bir paydanın kayda geçmesi sonucu toplumun pay ve paydalarının hesabının altüst edildiği yerde varolur. Herhangi bir kimsenin herhangi bir başkasıyla olan eşitliği, halkın özgürlüğünde kayda geçtiği zaman siyaset başlar.
Demokrasinin biçimleri, üç ilkeye dayanan bu düzeneğin tezahür biçimlerinden başka birşey değildir. Halkın görünür olabileceği belli bir alan varsa, demokrasi vardır. Ne devlet düzeneğine ne de toplumun kesimlerinden herhangi birine ait olan siyasi aktörler her nerede mevcutsa, Devleti ya da toplumu oluşturan kesimlerle özdeşleşimi altüst edecek topluluklar her nerede mevcutsa, işte orada demokrasi vardır. Son olarak, nerede kendiyle özdeş olmayan bir aktör tarafından halkın belirdiği sahnede ortaya konan bir ihtilaf mevcutsa, orada demokrasi vardır.
Demokrasinin biçimleri, bu görünüşün ortaya çıkış biçimidir; kimlik temelli olmayan bu özneleşmenin ve bu ihtilafın ortaya konuş biçimleridir... Bireyleri demokrasiye yatkın kılan şey onların ethos’u veya “varoluş tarzı” değil, fakat bu ethos’tan kopuş, konuşan bir varlık olma yetisi ile yapıp-etme, varolma ve söyleme arasındaki her tür “etik” uyum arasında deneyimlenen bir gediktir.
Jacques Ranciere