Eşeğin Oğlu - Tayfun Luxembourgeus - Doruk Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 256.00 TL | 256.00 TL |
2 Taksit | 133.12 TL | 266.24 TL |
3 Taksit | 89.60 TL | 268.80 TL |
4 Taksit | 67.84 TL | 271.36 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 256.00 TL | 256.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 256.00 TL | 256.00 TL |
2 Taksit | 133.12 TL | 266.24 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 256.00 TL | 256.00 TL |
2 Taksit | 128.00 TL | 256.00 TL |
3 Taksit | 88.75 TL | 266.24 TL |
4 Taksit | 67.20 TL | 268.80 TL |
5 Taksit | 54.27 TL | 271.36 TL |
6 Taksit | 45.65 TL | 273.92 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 256.00 TL | 256.00 TL |
2 Taksit | 133.12 TL | 266.24 TL |
3 Taksit | 89.60 TL | 268.80 TL |
4 Taksit | 67.84 TL | 271.36 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 256.00 TL |
Havale / Eft | 256.00 TL |
Posta Çeki | 256.00 TL |
Kapıda Ödeme | 271.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Eşeğin Oğlu - Tayfun Luxembourgeus - Doruk Yayınları
Kitap sizi, hafıza kayıtları ve belgeler düzleminde iki boyutlu bir sinema serüvenine davet ediyor. Öncelikle yönetmen kimliği ile kitabın odağında bulunan Tunç Okan’ın sinemasını tanırken, hatıraları ve benliğine ilişkin iz düşümlerine de sıkça rastlayacaksınız. Sizler için hem tutarlı bilgilerden oluşan bir örüntü oluşturmaya hem de okuma hazzını yüksek seviyede tutacak bir akıcılık ve sohbet frekansı yakalamaya çalıştık.
Ayrıca Türkiye’de edebiyat ve sinema açısından bu kadar önemli isimlere ilişkin olarak, kitabın gündeme getirdiği iddiaların sansasyon veya popüler bir ilgi amacıyla ortaya atılmış görülmesi bizi incitirdi. Bu sebeple, bir yandan otobiyografik yaklaşımının yanı sıra arşiv fareliğine soyunan yazarın gündeme getirdiği iddiaların okuyucu nezdinde bilgi ve perspektif sunan içeriklerle kitaba yansıması konusunda ciddiyetli bir alt metin çalışması yapma yükümlülüğü hissettik.
Başından sonuna kadar kitapta yer alan bilgi ve belgelerin çoğunluğunun Okan’ın arşivinde orijinal belgelerle yer alması, arşivini kitapta kullanılmak üzere yazara açması işimizi hem kolaylaştırmış hem de kitapta yer alan iddialar açısından yazarın elini önemli ölçüde güçlendirmiştir. Dilerim bu yayın, meraklı okuyucunun ihtiyacını gidermenin yanı sıra Türkiye sinema ve sanat araştırmaları için fayda sunan bir kaynak olur.
Mehmet Kıvanç Gökmen
İstanbul, Şubat 2020