Gül-Haç Kardeşliği’nin Orijinal Metinleri - Kolektif - Mavi Kalem Yayınevi
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93.50 TL | 93.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93.50 TL | 93.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93.50 TL | 93.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93.50 TL | 93.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 93.50 TL | 93.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 93.50 TL |
Havale / Eft | 93.50 TL |
Posta Çeki | 93.50 TL |
Kapıda Ödeme | 108.50 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Gül-Haç Kardeşliği’nin Orijinal Metinleri - Kolektif - Mavi Kalem Yayınevi
Gül-Haç tarikatı, her zaman gizemle örtülmüş bir fenomen olmuştur. Almanyadaki eski Gül-Haççılığın ve pek çok Gül-Haç topluluğunun gerçekte Gül-Haç manifestolarının basılmasından sonra ortaya çıktığı bilinmektedir.
Fama Fraternitatisin (1614) manifestosu, yeni, daha insancıl ve demokratik bir toplumun başlangıcını işaret etmesi gereken bir Genel Reform gerçekleştirmek için Avrupadaki bilim adamlarına ve hükümetlere ateşli bir mesaj göndermişti. Sonraki iki yıl içinde, Confessio Fraternitatis (1615) ve Christian Rosenkreuzun Kimyasal Düğünü (1616) yayınlanmıştı. Kitabın içeriğini oluşturan bu üç Gül-Haç manifestosu isimsiz olarak yayınlandı, ancak o kadar büyük bir heyecan yarattı ki çağdaşları çılgınca yazarını aramaya başladı ve çok geçmeden izler onları Tübingenli genç teoloji öğrencisi Johannes Valentinus Andreae’ye (1586-1654) götürdü. Manly Hall ve alıntıladığı kaynaklar, Andreae ile Sir Francis Bacon’un aynı kişi olabilme ihtimalinin altını çizmişlerdi.