İslamda İşçi-İşveren İlişkileri - Hüseyin Atay - Atay ve Atay Yayıncılık
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22.00 TL | 22.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22.00 TL | 22.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22.00 TL | 22.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22.00 TL | 22.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22.00 TL | 22.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 22.00 TL |
Havale / Eft | 22.00 TL |
Posta Çeki | 22.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İslamda İşçi-İşveren İlişkileri - Hüseyin Atay - Atay ve Atay Yayıncılık
İnsanın şerefi pahalı elbise giymesi, pahalı koltuğa oturması ve yaptığı işten çok para kazanmasına göre değil, işini nasıl yaptığına göre değenlendirilir. Yaptıkları iyi, güzel, Allahı ve insanları mutlu edecek şekilde ise, o kimse Allah katında ve insanlar arasında iyi ve şerefli bir insandır, yoksa değildir. İslam dinine göre insanoğlu oturduğu makam koltuğundan veya içinde bulunduğu mekandan şeref almaz. İnsanoğluna şeref veren, davranış ve hareketleridir. İnsan oturduğu yere kendisi şeref verir ve kalkıp gidincede şerefi beraberinde götürür. İslamda en yüce şeref, helalinden yemek ve giyinmektir. Bir şeyi haketmek, en üstün niteliktir. Haktan daha üstün, daha şerefli, daha arı bir şey yoktur. Bunun için yüce Allahın bir adı da Hakdır.