Nur Damlaları - Hüdai Çakmak - Gece Kitaplığı
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 384.80 TL | 384.80 TL |
2 Taksit | 200.10 TL | 400.19 TL |
3 Taksit | 134.68 TL | 404.04 TL |
4 Taksit | 101.97 TL | 407.89 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 384.80 TL | 384.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 384.80 TL | 384.80 TL |
2 Taksit | 200.10 TL | 400.19 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 384.80 TL | 384.80 TL |
2 Taksit | 192.40 TL | 384.80 TL |
3 Taksit | 133.40 TL | 400.19 TL |
4 Taksit | 101.01 TL | 404.04 TL |
5 Taksit | 81.58 TL | 407.89 TL |
6 Taksit | 68.62 TL | 411.74 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 384.80 TL | 384.80 TL |
2 Taksit | 200.10 TL | 400.19 TL |
3 Taksit | 134.68 TL | 404.04 TL |
4 Taksit | 101.97 TL | 407.89 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 384.80 TL |
Havale / Eft | 384.80 TL |
Posta Çeki | 384.80 TL |
Kapıda Ödeme | 399.80 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Nur Damlaları - Hüdai Çakmak - Gece Kitaplığı
Bu tür eserlerde okuyucular haklı olarak verilen bilgilerin doğru olmasını arzu ederler. Bunun içinde yazar; kitabında verdiği bilgileri nerelerden, hangi eserlerden, hangi kaynaklardan aldığını dipnotları ile bildirir, kitabının sonunda uzun kaynak listeleri yayınlar. Fakat burada göz ardı edilen, görmezlikten gelinen; kaynak gösterilen eserlerdeki bilgilerin bir başka kaynaktan, kaynaklardan alınmış olduğudur. Burada kaynağın kaynağı sorunu ortaya çıkar. Bilinmesi gereken; bu tür eserlerde eğer kaynak gösterilecekse, hadis ilmindeki metotların burada da aynen uygulanması gereğidir. Hadis ilminde nasıl raviler artarda sıralanıyor ve sonunda muteber bir raviye gelip dayanıyorsa, bu tür eserlerde de kaynaklar artarda sıralanmalı, sonu muteber bir kaynağa gelip dayanmış olmalıydı.