Söylem - Kurallar - Meditasyonlar - Rene Descartes - İdea Yayınevi
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 336.00 TL | 336.00 TL |
2 Taksit | 174.72 TL | 349.44 TL |
3 Taksit | 117.60 TL | 352.80 TL |
4 Taksit | 89.04 TL | 356.16 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 336.00 TL | 336.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 336.00 TL | 336.00 TL |
2 Taksit | 174.72 TL | 349.44 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 336.00 TL | 336.00 TL |
2 Taksit | 168.00 TL | 336.00 TL |
3 Taksit | 116.48 TL | 349.44 TL |
4 Taksit | 88.20 TL | 352.80 TL |
5 Taksit | 71.23 TL | 356.16 TL |
6 Taksit | 59.92 TL | 359.52 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 336.00 TL | 336.00 TL |
2 Taksit | 174.72 TL | 349.44 TL |
3 Taksit | 117.60 TL | 352.80 TL |
4 Taksit | 89.04 TL | 356.16 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 336.00 TL |
Havale / Eft | 336.00 TL |
Posta Çeki | 336.00 TL |
Kapıda Ödeme | 351.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Söylem - Kurallar - Meditasyonlar - Rene Descartes - İdea Yayınevi
Sağ duyu dünyada en eşit paylaştırılan şeydir: Çünkü herkes onunla öylesine iyi donatılı olduğunu düşünür ki, başka herşeyde hoşnut edilmeleri çok güç olanlar bile genellikle ondan şimdiden ellerinde bulunandan daha çoğunu istemezler. Bunda tümünün de aldanması olası değildir; tersine, bu sağlam yargıda bulunma ve doğruyu yanlıştan ayırdetme gücünün -ki sözcüğün asıl anlamıyla sağ duyu ya da us denilen şey budur- tüm insanlarda doğal olarak eşit olduğuna ve böylece görüşlerimizin türlülüğünün kimi insanların başkalarından daha ussal olmalarından değil, ama yalnızca düşüncelerimizi değişik yollara yöneltmemiz ve aynı şeyleri irdelemiyor olmamız olgusundan geldiğine tanıklık eder. Çünkü iyi ansal güçlere iye olmak yeterli değildir; başlıca sorun onları iyi uygulamaktır. En büyük ruhlar en büyük erdemlere oldukları gibi en büyük erdemsizliklere de yeteneklidir; ve çok yavaş yürüyenler, eğer her zaman doğru yolu izlerlerse, gerçekte koşmalarına karşın yolun dışına çıkanlardan daha ileri gidebilirler.