Tıp Sanatı ve Nefsin Halleri - İbn Bahtişü - Litera Yayıncılık
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 180.00 TL | 180.00 TL |
2 Taksit | 93.60 TL | 187.20 TL |
3 Taksit | 63.00 TL | 189.00 TL |
4 Taksit | 47.70 TL | 190.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 180.00 TL | 180.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 180.00 TL | 180.00 TL |
2 Taksit | 93.60 TL | 187.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 180.00 TL | 180.00 TL |
2 Taksit | 90.00 TL | 180.00 TL |
3 Taksit | 62.40 TL | 187.20 TL |
4 Taksit | 47.25 TL | 189.00 TL |
5 Taksit | 38.16 TL | 190.80 TL |
6 Taksit | 32.10 TL | 192.60 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 180.00 TL | 180.00 TL |
2 Taksit | 93.60 TL | 187.20 TL |
3 Taksit | 63.00 TL | 189.00 TL |
4 Taksit | 47.70 TL | 190.80 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 180.00 TL |
Havale / Eft | 180.00 TL |
Posta Çeki | 180.00 TL |
Kapıda Ödeme | 195.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Tıp Sanatı ve Nefsin Halleri - İbn Bahtişü - Litera Yayıncılık
“Tabip olarak meseleleri öğrenmede algılayışımız yetersiz kalıp meselelerin hakikatini kavramada acze düştüğümüzde de Hipokrat ve Galen’i takip etmeliyiz, felsefeci olmamız dolayısıyla da Eflatun ve Aristoteles’i benimsemek durumundayız ve savunduğumuz fikirlerde hakem olarak onları kabul ederiz. Eğer meseleyi anlayıp mesele hakkında sağlıklı bilgiye ulaşabilirsek ilimde onlarla aynı seviyedeyiz demektir ve dolayısıyla hakkı açıkça ifade etmemiz gerekir. Onların sözlerinden sözlerimizin doğruluğunu tasdik eden alıntılar yaparız. Bunların ortaya konulmasıyla şüphecinin tutunabileceği hiçbir delil kalmamaktadır. Çünkü ister âlim isterse taklitçi olsun o kişi her iki bakımdan da gerçeği kabul edecektir.”