Vaktiyle Bir Atsız Varmış - İlhan Bahar - Kamer Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.00 TL | 13.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.00 TL | 13.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.00 TL | 13.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.00 TL | 13.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.00 TL | 13.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 13.00 TL |
Havale / Eft | 13.00 TL |
Posta Çeki | 13.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Vaktiyle Bir Atsız Varmış - İlhan Bahar - Kamer Yayınları
Hüseyin Nihal Atsız, Türk fikir hayatının en mücadeleci isimlerindendir. Korkusuzca kalem oynatmıştır. Neye inandıysa onu, zorlukları göğüsleyerek, hapse girmeyi göze alarak, savunmuştur. Hiçbir surette inanancından taviz vermemiştir. Atsız, mücadeleci kimliği yanında büyük bir ilim adamı ve büyük bir edebiyatçıdır. Atsız bir “Türkçü”dür. Osmanlı Devleti’nin yıkılış evresini çocukluğundan itibaren büyük acıyla gözlemiştir.
Kimin neden Türk’e hücum ettiğini, kimin neden Türk’ü istemediğini çok iyi bilmektedir. Osmanlı’dan herkes çekilip giderken ve herkes bir parçasını koparırken, kurucu unsur, bu toprakları vatan edinen unsur Türklerin azabını yüreğinde hissetmiş ve kendisini “Türk”e adamıştır. Mücadeleci fikir adamları uçlardadır. Zaman zaman Atsız’ın da aşırılıklarını görmekteyiz. Esas itibarıyla talebi Türk’ün ilelebet var olmasıdır. Türk’ün var olabilmesi için tarihini doğru okuması, fikrini, ilmini, edebiyatını geliştirmesi esastır. Medenî dünyada yer tutabilmenin ilk şartı, bir milletin kendisini bilmesidir ve kendisini donatmasıdır...