Zihin ve Nazariyat - Yalçın Koç - Cedit Neşriyat
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90.00 TL | 90.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 90.00 TL |
Havale / Eft | 90.00 TL |
Posta Çeki | 90.00 TL |
Kapıda Ödeme | 105.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Zihin ve Nazariyat - Yalçın Koç - Cedit Neşriyat
Felsefe nin esası, düşünceye mahsus isime, tarih vasıtasıyla kaynak arayışıdır. Zihni bu esas dahilinde nazariyat suretiyle ele aldık.
Zihin, psukhenin, suret olarak müteşekkil dile mahsusen hafızanın ve şuurun kaydı altında nisbet (ratio) esasında birlik teşkil eden işleyişidir. Zihin bu yolla zamanı ve mekanı tahayyül suretinde oluşturur. Bu bakımdan, , zamandan ve mekandan, a priori form şeklinde bahsetmek imkan dahilinde değildir.
Düşünce, zamanın ve mekanın kaydı altında zihin marifetiyle ve tahayyül suretinde teşkil edilir. Bu manada tahayyüle mahsusen suret esasında muhtevadan söz edemeyiz. Düşünceye mahsus anlam bu sebeple düşüncenin kaynağının ve mahiyetinin kaydı. tabidir. Bu itibarla anlamdan sadece zihni esas almak suretiyle bahsedilemez.
Nazariyata ve suret nazariyatına zihin vasıtasıyla birlik verilemez. Bu imkansızlık, mutho-logianın da kaynağıdır.
Bu kitap zihin theologiası üzerine bir incelemedir; yukarıda bahsedilen noktaları nazariyat esasında açan şekild.