Zihnin Yaşamı - Hannah Arendt - İletişim Yayınevi
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 269.25 TL | 269.25 TL |
2 Taksit | 140.01 TL | 280.02 TL |
3 Taksit | 94.24 TL | 282.71 TL |
4 Taksit | 71.35 TL | 285.41 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 269.25 TL | 269.25 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 269.25 TL | 269.25 TL |
2 Taksit | 140.01 TL | 280.02 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 269.25 TL | 269.25 TL |
2 Taksit | 134.63 TL | 269.25 TL |
3 Taksit | 93.34 TL | 280.02 TL |
4 Taksit | 70.68 TL | 282.71 TL |
5 Taksit | 57.08 TL | 285.41 TL |
6 Taksit | 48.02 TL | 288.10 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 269.25 TL | 269.25 TL |
2 Taksit | 140.01 TL | 280.02 TL |
3 Taksit | 94.24 TL | 282.71 TL |
4 Taksit | 71.35 TL | 285.41 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 269.25 TL |
Havale / Eft | 269.25 TL |
Posta Çeki | 269.25 TL |
Kapıda Ödeme | 284.25 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Zihnin Yaşamı - Hannah Arendt - İletişim Yayınevi
Geleceğe yönelik tasarılarıyla irade, zorunluluk inancına, yani dünyanın rehavet olarak adlandırdığı düzenine gösterdiğimiz rızaya karşı koyar.Yine de dünyanın sadece şimdi değil geçmişte de hiçbir zaman için olması gerektiği gibi olmadığı herkes için açık değil midir? Ayrıca bu ‘olması gereken’in ne olduğunu kim bilir ya da şimdiye kadar kim bilmiştir ki? ‘Olması gereken’ ülküseldir ütopyanızla bağlantılıdır; dünyada hakiki bir yeri ya da topos’u yoktur. Zorunluluğa duyulan güven, her şeyin ‘olacağına vardığı’ inancı, olumsallık bedeli ödenerek satın alınan özgürlükten çok daha tercih edilir değil midir?”
Yabancılaşmanın “yabancılaşma” olarak adlandırılamadığı, yani “doğallaştığı” bir bağlamda “irade”nin ve “eyleme”nin gereksizleşmesi kaçınılmaz hale geldi. Bu türden bir kadercilik, “iradenin iyimserliği”ni süresiz erteleyerek, olayların “olacağına varacağı” bir perspektifi meşrulaştırdı. Zihnin Yaşamı’nda “dünya aşkı”yla kalemine sarılan Arendt, çağdaş siyaset felsefesi alanında üzerine oldukça çaba harcanan bu soruna özgün bir cevap üretmeye çalışırken, Aristo’dan Platon’a, Hegel’den Kant’a ve Heidegger’e bize ucu bucağı olmayan siyasi düşünce yolculuğunda bir pusula sunuyor.
Var ettiğimiz dünyayı, başka türlü de tasavvur edebileceğimiz, inşa edebileceğimiz bilincini, ardımızda bıraktığımıza duyduğumuz sorumlulukla, dünyevi bir aşkla hatırlatan başucu mirası...