Çin’de On Beş Sohbet - J. M. G. Le Clezio - Kırmızı Kedi Yayınevi
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 71.50 TL | 71.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 71.50 TL | 71.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 71.50 TL | 71.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 71.50 TL | 71.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 71.50 TL | 71.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 71.50 TL |
Havale / Eft | 71.50 TL |
Posta Çeki | 71.50 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Çin’de On Beş Sohbet - J. M. G. Le Clezio - Kırmızı Kedi Yayınevi
Fransız dilinin yaşayan en büyük yazarlarından kabul edilen, Nobel ödüllü J.M.G. Le Clézio’nun 2011-2017 yılları arasında, kültürüne hayranlık duyduğu Çin’in çeşitli yerlerinde verdiği konferansları bir araya getiren bu kitap, edebiyatın ve kitabın hayatımızdaki yeri, kültürlerarasılığın zenginleştiriciliği, edebiyatın evrenselliği, yazarın ahlaki sorumluluğu, başka kültürleri tanımanın getirdiği içsel keşif gibi temaların etrafında şekilleniyor.
Yazar, kendi kişisel hikâyesi ve edebiyat mecerasından yola çıkan bu içten, kibirden uzak ve bir o kadar derinlikli sohbetlerde, Mo Yan’dan Proust’a, Cervantes’ten Céline’e, Binbir Gece Masalları’ndan Mahabharata’ya, Maldoror’un Şarkıları’ndan Donkişot’a, Konfüçyüs’ten Platon’a birçok yazar ve eser hakkında tespitlerde bulunuyor.
“Edebiyatı bir okyanus gibi düşünmekten hoşlanıyorum, her kitap, ister yayınlansın ister yayınlanmasın, denize fırlatılmış, kaderi rüzgârlara ve akıntılara bağlı, mesajını bazen dünyanın öbür ucuna veya zamanın öbür ucuna ileten bir şişe gibi.”