Duyguların Kültürel Politikası - Sara Ahmed - Sel Yayıncılık
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30.15 TL | 30.15 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30.15 TL | 30.15 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30.15 TL | 30.15 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30.15 TL | 30.15 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 30.15 TL | 30.15 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 30.15 TL |
Havale / Eft | 30.15 TL |
Posta Çeki | 30.15 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Duyguların Kültürel Politikası - Sara Ahmed - Sel Yayıncılık
Sara Ahmed duygu, beden ve dil üzerine eleştirel düşünceye yaptığı bu büyük katkıda, duyguları rasyonel düşüncenin gölgesinden kurtarıp hak ettiği konuma geri yerleştiriyor. Duyguların, bedenleri ve kültürleri şekillendirmedeki rolünü incelerken, retoriğe dair yenilikçi analizleriyle bunların dile getirilme tarzının önemini de gözler önüne seriyor.
Duyguların Kültürel Politikası’nda ırk, toplumsal cinsiyet ve cinsellik arasındaki kesişmelerden yola çıkılarak “ötekilerin” nasıl duyguların nesnesi haline geldiği, iyi ya da kötü duyguların kaynağı olarak tanımlandığı ele alınıyor. Uluslararası terörizm, mültecilik ve göç, toplumsal barışın temini üzerine tartışmalardan yola çıkan Ahmed, duyguların kamusal kültürde dolaşıma girdiğini ve gündelik yaşamda başkalarıyla etkileşimlerimizi biçimlendirdiğini savunuyor. Duyguların, iktidar ilişkilerini yeniden üretmede nasıl işlevsel hale geldiği üzerinde dururken, feminist ve queer direniş politikaları açısından öneminin de altını kalınca çiziyor.