Gemideki Hayalet - Sebahattin Şen - Metis Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 177.12 TL | 177.12 TL |
2 Taksit | 92.10 TL | 184.20 TL |
3 Taksit | 61.99 TL | 185.98 TL |
4 Taksit | 46.94 TL | 187.75 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 177.12 TL | 177.12 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 177.12 TL | 177.12 TL |
2 Taksit | 92.10 TL | 184.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 177.12 TL | 177.12 TL |
2 Taksit | 88.56 TL | 177.12 TL |
3 Taksit | 61.40 TL | 184.20 TL |
4 Taksit | 46.49 TL | 185.98 TL |
5 Taksit | 37.55 TL | 187.75 TL |
6 Taksit | 31.59 TL | 189.52 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 177.12 TL | 177.12 TL |
2 Taksit | 92.10 TL | 184.20 TL |
3 Taksit | 61.99 TL | 185.98 TL |
4 Taksit | 46.94 TL | 187.75 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 177.12 TL |
Havale / Eft | 177.12 TL |
Posta Çeki | 177.12 TL |
Kapıda Ödeme | 192.12 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Gemideki Hayalet - Sebahattin Şen - Metis Yayınları
Onlar dağlılar, dağ Türkleri, gayrimedeni, Doğulu, geri kalmış, batıl, ilkel, vahşi, feodal, sert insanlar, silah severler, şiddet onların doğalarında var, saf ve masumlar, çocuk gibiler.
Kürtlerin Türk sinemasının perdesinde görülmeye başlamaları 50’li yıllarda “Doğu”nun keşfiyle başlar. O tarihlerden günümüze Kürtler ve Kürtlerle meskün coğrafyalar Türk sinemasının vazgeçilmez konusu oldu. Ne var ki Kürtler asla “Kürt” olarak adlandırılmadılar, sadece işaret edilerek gösterildiler.
Türk kamerasının bugün de sinemada, popüler dizilerde, TV skeçlerinde devam eden bu gösterme arzusunu nasıl anlamalı? Türk sinemasındaki Kürt temsillerinin bu “adlandırmadan gösterme” stratejisi ne işe yarıyor?
Gemideki Hayalet, Şarkiyatçılık ve Kolonyalizm literatürünün birikiminden yararlanarak Türk sinemasındaki Kürt imgelerinin tarihi boyunca ilerlerken hem kısmi değişimleri hem de sabitleri, klişeleri dikkatimize sunuyor. En büyük katkısı, ırkçılığın sadece nefret içerikli şiddet edimlerinden ibaret olmadığını, bir zihniyet biçimi, bir görme biçimi olduğunu sinema üzerinden göstermesi. Bakışımızı değiştirme çağrısı olan bu kitabın, Kürtlüğün ve Türklüğün içine girdiği sarmaldan esenlikle çıkmasına bir katkı olarak okunmasını dileriz.