Hadislerle İslam’da Ehl-i Beyt - Yusuf Açıkel - Nobel Akademik Yayıncılık
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 297.00 TL | 297.00 TL |
2 Taksit | 148.50 TL | 297.00 TL |
3 Taksit | 104.94 TL | 314.82 TL |
4 Taksit | 79.45 TL | 317.79 TL |
5 Taksit | 64.15 TL | 320.76 TL |
6 Taksit | 53.96 TL | 323.73 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 297.00 TL | 297.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 297.00 TL | 297.00 TL |
2 Taksit | 154.44 TL | 308.88 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 297.00 TL | 297.00 TL |
2 Taksit | 148.50 TL | 297.00 TL |
3 Taksit | 102.96 TL | 308.88 TL |
4 Taksit | 77.96 TL | 311.85 TL |
5 Taksit | 62.96 TL | 314.82 TL |
6 Taksit | 52.97 TL | 317.79 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 297.00 TL | 297.00 TL |
2 Taksit | 154.44 TL | 308.88 TL |
3 Taksit | 103.95 TL | 311.85 TL |
4 Taksit | 78.71 TL | 314.82 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 297.00 TL |
Havale / Eft | 297.00 TL |
Posta Çeki | 297.00 TL |
Kapıda Ödeme | 312.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Hadislerle İslam’da Ehl-i Beyt - Yusuf Açıkel - Nobel Akademik Yayıncılık
Sosyal olayları tek bir sebeple açıklamanın ilmî olmadığını hepimiz kabul ederiz. Bu olayları izah etmek için pek çok sebep saymak pekâlâ mümkündür. Ancak bunlar arasında kavram kargaşasını zikretmeden geçmek imkânsızdır. Beşeriyet tarihinde birtakım anlaşmazlıklar olagelmiştir. Bunları uzlaşma yoluyla çözmek de her zaman mümkün olmamıştır. Birinin doğru kabul ettiğine, diğeri rahatlıkla yanlış diyebilmektedir. Bu kadar zıt fikirlerin ifade edildiği bir ortamda her türlü spekülasyondan uzak, ilmî değerlere dayalı olarak kavramların anlaşılmasının ve tanımlanmasının ne kadar önemli olduğu apaçık ortadadır.
Sahabeden günümüze kadar Kuran ile Sünnet, ümmetin müşterek referansları olmasına rağmen ilk nesillerden itibaren farklı anlayışlar görülmüştür. İlerleyen yıllar içinde bu farklı anlayışlar daha da büyümüş, bazen ifrata bazen tefrite dönüşmüş, neticede sağlıklı bir Sünnet/Hadis ve Ehl-i Beyt anlayışının yeniden ortaya konulması zorunlu hâle gelmiştir. Gerçekten sağlıklı, tutarlı ve doğru bir İslâm anlayışı, onun temel kaynaklarının doğru anlaşılmasına bağlıdır. Bu sebeple farklı bir zemine kaydırılmaya çalışılan, İslâm tarihinde pek çok ihtilafın kaynağı olan Ehl-i Beyt anlayışının Kuran ve Hadisler ışığında incelenmesi gerekmektedir.