İslam Ahlak Felsefesine Giriş - Hasan Hüseyin Bircan - Çizgi Kitabevi Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
2 Taksit | 85.00 TL | 170.00 TL |
3 Taksit | 60.07 TL | 180.20 TL |
4 Taksit | 45.48 TL | 181.90 TL |
5 Taksit | 36.72 TL | 183.60 TL |
6 Taksit | 30.88 TL | 185.30 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
2 Taksit | 88.40 TL | 176.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
2 Taksit | 85.00 TL | 170.00 TL |
3 Taksit | 58.93 TL | 176.80 TL |
4 Taksit | 44.63 TL | 178.50 TL |
5 Taksit | 36.04 TL | 180.20 TL |
6 Taksit | 30.32 TL | 181.90 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 170.00 TL | 170.00 TL |
2 Taksit | 88.40 TL | 176.80 TL |
3 Taksit | 59.50 TL | 178.50 TL |
4 Taksit | 45.05 TL | 180.20 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 170.00 TL |
Havale / Eft | 170.00 TL |
Posta Çeki | 170.00 TL |
Kapıda Ödeme | 185.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İslam Ahlak Felsefesine Giriş - Hasan Hüseyin Bircan - Çizgi Kitabevi Yayınları
Bu çalışma, İslam felsefesinin klasik dönemi olarak kabul edilen 9-11. yüzyıllarda yaşamış İslâm filozoflarının ahlak konusundaki görüşlerini, ahlâk adına ele aldıkları temel problemleri merkeze alan; problem merkezli bir giriştir.
Felsefede ahlâk, zaman zaman başat problem olarak algılanmış; diğer problemlerle ahlâk ile alakalı olduğu kadar ya da ona zemin hazırlamak için ilgilenilmiştir. Zaman zaman da görmezden gelinerek yok sayılmıştır; bilimsele uymaz görülerek felsefenin dışına itilmeye çalışılmıştır. Günümüzde de bazı felsefe çevreleri, konuya hiç rağbet etmemektedir. Bazı çevreler ise uygulamalı etik ve meslek etiği ile ilgilerini sınırlandırmışlardır. Oysa bilindiği gibi insan ve onun ahlâkının anlaşılması, öncelikle ona felsefi bakış tarzıyla eğilip mahiyetinin tespit edilmesini gerektirmektedir. Aksi halde ne üzerinden, hangi temelden, sorun önce görülecek ve sonra da tartışılıp çözümler sunulabilecektir ki.
Acaba müslüman filozofların (felâsife) nazarında ahlâkın yeri ve önemi nedir? Onlar ahlâka nasıl bakmaktadırlar? Hangi temelden hareket edip çözümler önermektedirler? Ahlâksız olur mu? Ya da daha doğrusu insan olunur mu?..