İyinin ve Kötünün Efendisi İnsan - Ali Necip Kartal Gülbahar - Peron Kitap
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142.50 TL | 142.50 TL |
2 Taksit | 74.10 TL | 148.20 TL |
3 Taksit | 49.88 TL | 149.63 TL |
4 Taksit | 37.76 TL | 151.05 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142.50 TL | 142.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142.50 TL | 142.50 TL |
2 Taksit | 74.10 TL | 148.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142.50 TL | 142.50 TL |
2 Taksit | 71.25 TL | 142.50 TL |
3 Taksit | 49.40 TL | 148.20 TL |
4 Taksit | 37.41 TL | 149.63 TL |
5 Taksit | 30.21 TL | 151.05 TL |
6 Taksit | 25.41 TL | 152.48 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142.50 TL | 142.50 TL |
2 Taksit | 74.10 TL | 148.20 TL |
3 Taksit | 49.88 TL | 149.63 TL |
4 Taksit | 37.76 TL | 151.05 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 142.50 TL |
Havale / Eft | 142.50 TL |
Posta Çeki | 142.50 TL |
Kapıda Ödeme | 157.50 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İyinin ve Kötünün Efendisi İnsan - Ali Necip Kartal Gülbahar - Peron Kitap
“İyi ve kötü birdir.” Birdir, çünkü aynı zekâ yönetir. Birdir, çünkü aynı insandır. İyi ve kötü, insana ait iki özellik, iki ayrı öznedir.
Tek ve aynı insanda kişileşmiş iyi ve kötünün her biri gerçekte birer öznedir. Akıl/bilinç düzeyinde belirmeyen bu ikili özne yapısı, içgüdüler üzerinde temellenir. Her ikisinin de gerek münferit gerekse ortak varlığı, içgüdülerin, kendi/kendilik üzerindeki doğrudan etkisi ve belirleyici gücüdür. Bilinç düzeyine, kişiliğin oluştuğu ve olgunlaştığı aşamaya gelindiğinde bu bölünme, çift ya da çok kimliklilik olarak ortaya çıkmaz. Tek kimlik, tek kişilik iradi görünümüyle bir çift özneliliğe evrilir.
İnsan, benliğinin/kişiliğinin bilen yanını (kötüyü) içselleştirirken, bilinen yanını (iyiyi) dışsallaştırır, dışa açar. Bu, toplumsalla bir uzlaşma olmadığı gibi, toplumsalın belirleyiciliği de değildir. Tersine, bu dışsal iyi özne (Hegelci terimle) “kendisi-olmayan olarak” toplumsalın da kurucu öznesine dönüşür. Böylece içsel kötü, kendisini özenle gizleyen bir biçimde ve kendisi-olmayan olarak dışsal iyiyle toplumsalı belirler.