Kendini Bulmak - Osho (Bhagwan Shree Rajneesh) - Omega
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192.50 TL | 192.50 TL |
2 Taksit | 96.25 TL | 192.50 TL |
3 Taksit | 68.02 TL | 204.05 TL |
4 Taksit | 51.49 TL | 205.98 TL |
5 Taksit | 41.58 TL | 207.90 TL |
6 Taksit | 34.97 TL | 209.83 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192.50 TL | 192.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192.50 TL | 192.50 TL |
2 Taksit | 100.10 TL | 200.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192.50 TL | 192.50 TL |
2 Taksit | 96.25 TL | 192.50 TL |
3 Taksit | 66.73 TL | 200.20 TL |
4 Taksit | 50.53 TL | 202.13 TL |
5 Taksit | 40.81 TL | 204.05 TL |
6 Taksit | 34.33 TL | 205.98 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192.50 TL | 192.50 TL |
2 Taksit | 100.10 TL | 200.20 TL |
3 Taksit | 67.38 TL | 202.13 TL |
4 Taksit | 51.01 TL | 204.05 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 192.50 TL |
Havale / Eft | 192.50 TL |
Posta Çeki | 192.50 TL |
Kapıda Ödeme | 207.50 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Kendini Bulmak - Osho (Bhagwan Shree Rajneesh) - Omega
Bu önemli kitapta, Osho bütün yolların ötesine, bütün uygulamaların ötesine, bütün birikmiş bilgeliğin ötesine işaret eder. Gerçek özgürleşmenin yolunu gösterir ve bu kişinin geleneksel olarak düşündüğü yerde değildir. Zen ustası Kakuan’ın On Boğasından, Osho saadet dolu boşluğa giden yolu, sadece hayatı bütünüyle yaşamak için eve dönmeyi gösterir.
“Nadir bulunur mistik bir yolculuğa çıkıyoruz. Zen’in On Boğası, insan bilincinin tarihinde ender bulunur bir şeydir. Hakikat birçok yoldan ifade edilmiştir ve her ne yaparsan yap her zaman ifade edilmemiş olarak kalır. Onu nasıl ifade edersen et, ondan sıyrılır; onun ifade edilmesi güçtür. O basitçe tanımlamadan kaçar. Onun için kullandığın kelimeler onu içeremez. Ve onu kelimelerle ifade ettiğin an aniden hayal kırıklığına uğrarsın, sanki esas olan geride bırakılmış ve sadece esas olmayan şey ifade edilmiş gibidir. Zen’in On Boğası ifade edilemeyeni ifade etmek için bir çabadır.”