Mimarlıkta Orantı - Eugene Emmanuel Viollet-Le-Duc - Janus
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 255.00 TL | 255.00 TL |
2 Taksit | 132.60 TL | 265.20 TL |
3 Taksit | 89.25 TL | 267.75 TL |
4 Taksit | 67.58 TL | 270.30 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 255.00 TL | 255.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 255.00 TL | 255.00 TL |
2 Taksit | 132.60 TL | 265.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 255.00 TL | 255.00 TL |
2 Taksit | 127.50 TL | 255.00 TL |
3 Taksit | 88.40 TL | 265.20 TL |
4 Taksit | 66.94 TL | 267.75 TL |
5 Taksit | 54.06 TL | 270.30 TL |
6 Taksit | 45.48 TL | 272.85 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 255.00 TL | 255.00 TL |
2 Taksit | 132.60 TL | 265.20 TL |
3 Taksit | 89.25 TL | 267.75 TL |
4 Taksit | 67.58 TL | 270.30 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 255.00 TL |
Havale / Eft | 255.00 TL |
Posta Çeki | 255.00 TL |
Kapıda Ödeme | 270.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Mimarlıkta Orantı - Eugene Emmanuel Viollet-Le-Duc - Janus
Bu derlemede mimarlıkta orantı konusunu, üç ana metinle kucaklamak istedik. Eugène-Emmanuel Viollet-le-Duc Dictionnaire raisonné de l’architecture française du XIe au XVIe siècle başlıklı hacimli eserinde orantı sorununu kendi açısından serimler. August Thiersch 1883 yılında “Mimarlıkta Orantı” başlıklı incelemesini yayınlar. E. E. Viollet-leDuc’ün on beş yıl önce yayınlanan yaklaşımını ele alır ve benzeşimin mimarlıkta orantının temeli olduğunu savunur. Bu metnin yayınlanmasından altı yıl sonra, İsviçreli sanat tarihçisi Heinrich Wölfflin övdüğü bu kuramı Antik Yunan tapınakları, Rönesans kilise ve palazzo’larına uygular.