Mi’yar-ı Sedat - Ahmet Cevdet Paşa - Fecr Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98.40 TL | 98.40 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98.40 TL | 98.40 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98.40 TL | 98.40 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98.40 TL | 98.40 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98.40 TL | 98.40 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 98.40 TL |
Havale / Eft | 98.40 TL |
Posta Çeki | 98.40 TL |
Kapıda Ödeme | 113.40 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Mi’yar-ı Sedat - Ahmet Cevdet Paşa - Fecr Yayınları
Mantık doğru düşünmeyi öğreten ve hakikati bulma kurallarını ortaya koyan bilimdir.
Descartes “Düşünüyorum o halde varım” derken, insanın temel sıfatının düşünmek olduğunu anlatmak istemiştir. İnsanlık düşünmekle başlar, düşünmez hale gelince biter.
Düşünme, aynı zamanda insan hareketlerini sevk ve idare eden bir “Kuvve”dir. Gerek hareketlerin ve yapılan işlerin doğru veya yanlış oluşu, gerekse insanlara faydalı veya zararlı oluşu, düşünme ve düşüncenin şekilleriyle anlaşılır.
Eski kelamcılar mantısı itikadi açıdan zararlı gördükleri halde Gazâlî ve Râzî’den itibaren bu tutum değişmiş ve mantık büyük bir rağbet görerek farz-ı kifaye olarak değerlendirilmiştir. Hatta Gazâlî mantık bilmeyenin ilmine güvenilemeyeceğini söylemiştir.