Parti, Cemaat, Tarikat - Tayfun Atay - Can Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 61.75 TL | 61.75 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 61.75 TL | 61.75 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 61.75 TL | 61.75 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 61.75 TL | 61.75 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 61.75 TL | 61.75 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 61.75 TL |
Havale / Eft | 61.75 TL |
Posta Çeki | 61.75 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Parti, Cemaat, Tarikat - Tayfun Atay - Can Yayınları
Türkiye 2000’lerden itibaren hem yeni bir yüzyıla hem de yeni bir siyasal rotaya girdi. Cumhuriyet’in başından beri mevcut olsa da hep kıyıda ve kontrol altında tutulmuş İslamcı siyaset, 2002’de AKP iktidarıyla birlikte “merkez”e doğru hızla yol almaya başladı. Süreç, onu bugün kelimenin tam anlamıyla egemen parti konumuna getirmiş durumda.
Liberal, demokratik ve özgürlükçü vaatlerle başlayan bu yolculuğun giderek bambaşka sularda toplumsal ayrışma, kutuplaşma ve çatışmalara yelken açılmış olarak sürmesi, sadece Türkiye için değil, dünyada da merak ve endişeyle takip edilen bir sorun ve tartışma konusu.
Elinizdeki kitap, siyasal İslamın laik/seküler Türkiye’de sürmekte olan bu iktidar seyrini sosyal antropolojik bir süzgeçten geçirme girişimi.
Tayfun Atay, söz konusu süreci kültür/kimlik/yaşambiçimi bağlamında ve “dinbazlık” kavramını anahtar yaparak çözümlemeye çalışıyor. Yargılayıcı olmaktan uzak, yapıcı bir eleştirellikle…