Sırların Sırrı - Abdulkadir Geylani - Ehil Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.50 TL | 13.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.50 TL | 13.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.50 TL | 13.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.50 TL | 13.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 13.50 TL | 13.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 13.50 TL |
Havale / Eft | 13.50 TL |
Posta Çeki | 13.50 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Sırların Sırrı - Abdulkadir Geylani - Ehil Yayınları
O halde, ey kardeşler! Kendinize gelin ve töve ile Rabbinizin bağışlamasına koşun. Yola koyulun, bu ruhani kafileler ile birlikte Rabbinize dönün. Yakında yol sona erer ve o aleme gidecek arkadaş bulunamaz. Bizler, bu adi-harap dünyayı arıtmak ve pis nefsani işlerden hoşnut olmak için gelmedik. Zira sizin için endişeli bir beklenti içinde olan Peygamberimiz şöyle buyurmuştur: Üzüntü ve endişem, kıyamete yakın zamanda yaşayacak ümmetim içindir.
Bize indirilen ilim iki çeşittir; zahir ve batın. Yani şeriat ve marifet. Şeriat ile emir zahirimize, marifet ile emir de batınımıza yöneliktir. Böylece ikisinin bir araya gelmesinden hakikat ilmi doğar. O, birbirlerine kavuşup karışabilmeleri çin iki büyük su kütlesini serbest bırakmıştır. (Ama) aralarında aşamayacakları bir engel var (Rahman, 55/19-20) ayetinde ifade edildiği gibi. Yoksa mücerret zahir ile hakikat elde edilemez ve gayeye ulaşılamaz. Kamil ibadet, ikisiyle de olandır, biriyle olan değil. Ben, cinleri ve insanları yalnızca (beni tanımaları ve) bana kulluk etmeleri için yarattım (Zariyat, 51/56) ayetinde belirtildiği gibi. Burada bana kulluk etmeleri içinin anlamı, beni tanımaları içindir. Onu tanımayan bilmeyen birisi, kendisine nasıl kulluk edecektir!?